Pages

  • twitter
  • facebook
  • rss

September 24, 2010

mulut tempayan leh la tutup...

www.tips-fb.com taw mulut tempayan tu cmne?
lebih kurg cmneh laa..
*gmbr ehsan google*












leh lagi la nak tutup kan... amek kadbod, tutup...
tapi mulut org mmg susah la kan...
biasa la.. manusia.. selagi ada mulut, slagi tu kita bercakap..

then what shuld i do?
rasa nk je wat pgumuman satu hospital neh..
Dia da tak de kaitan ngan saya.
plz. just shut up. i didnt give a d.mn care bout him.
none of my business..! haihh..
















ok ok.. saya taw.. hak masing2 la nak bercakap.
itu saya tak kesah. tp bleh tak.. respect sket je..
tak perlu la nak perli or sindir or wat-wat tanya lagi...
adehh...
pertemuan n perpisahan itu NORMAL.


jodoh n pertemuan itu ketentuan Nya.

He deserves someone better, so do i..
tak yah nak ngata sape2 pon. takde sapa salah pun..
Pilihan masing-masing kan.
For him, she's way better than me.
n For me, i deserve someone waaay better than him..
so, like i care? i'd moved on.
him? none of my interest.
cerita dia, pasal dia, smua tentang nya.. saya tak berminat. so, xyah nak kongsi ngan saya ok? pergila bercerita ngan org lain. takde kaitan ngan saya pon.. harap maklum.!
what's matter doesnt matter anymore.
keep your thoughts to yourself.

Thank you. this is the end of my speech for today. :D


mode: tgh geram.
sorry kpd sesape yg trasa..
tidak bermaksud untuk menyinggung.
hanya meluahkan yg terpendam.
sama-sama kita baiki diri menjadi yg lebih baik.
Insya'Allah..








Love no War.

~XoXo~

6 kata hikmah:

saya_arief said...

lame cikgu berucap ari ni..
haha...

Anonymous said...

hahahahaha..!!! giler kesian deh looo... -labu

Ara Drew said...

aiyaiyai..
geram bbenor yer..tp sy sokong..

Enol said...

bawak la duct tape...bile ader yg bunyi lelebih..tape je mulut dia.. :P

Unknown said...

xsuke org y over,,huhu,,,kn sng klu ley ttp mulut mnsia gak,,hehe

awek cung said...

biarlah...tak payah tutp. kangberenti la

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...