Pages

  • twitter
  • facebook
  • rss

December 11, 2010

kenapa awak bukan dgn saya...?

www.tips-fb.com kenapa saya bukan dgn awak?
kenapa awak bukan dengan saya...?

awak...
jodoh org baik dgn org yang baik2..

saya tak ckp saya baik...
saya tau sy bukan la dalam kategori baik..

mungkin awk org yg baik-baik tu..
dan mungkin sbb awak berhak dapat yg lebih baik ntuk awak..
insya'Allah..
kalau jodoh tak kemana pn kan...













andai benar kau jodoh ku..
walau btapa peritnya pn ntuk bersama.. 
tetap akan bersama..
tak gitu ke?

^__^

sbenar nya nk share neh je... doa pendekat jodoh..
sapa2 nk dkatkan jodoh dgn si dia..leh la amalkan...

Allah itu maha mendengar,,, kalau tak ditakdirkan dia jodoh kita..
makna nya ada lah hikmah di sebalik tu.. tak gitu?
always thinks positive~ :D
Allah knows best.


aku asek ckp sal jodoh jek kan..
rimas la.. smua suh aku cari lain..
ala.. baru nk masuk 23thn.. bukan tua lagi pn..
tak yah la nak perli2 psl jodoh yg tak jadi tu.. 
bukan tak nak cari...
tapi masih belum bersedia untuk mencari...
tapi.. tu laaa..kdg2 terasa la gak..
tak semestinya dpt pengganti tu kira dah move on..(mmg tak pn)
biar la aku move on completely dlu.
bkn terima org sbb nk sembuhkan hati..
sbb tak semestinya sembuh pn..
pape pon, tiba masanya..kalo ditakdirkan ada jodoh nnt,
biar la dtg skali dgn serunya. smpai jodoh, smpai seru.
aiceh.. 
kita hanya mampu merancang.. 
Dia yang menentukan..
:D 


i'm not ready for a serious relationship yet.

3 kata hikmah:

Cahaya Kehidupan said...

betul tu kalau ada jodoh tak kemana..hehe

.:padie_eyla:. said...

mesti ada satu hari nnt. ;p

omurice said...

yosh! jodoh ketentuan tuhan..kita tunggu dan banyak berdoa..kawan baik Omu dah ade bf, Omu belum tapi Omu pikir mungkin belum masa lagi...kita tunggu yea,dan bersabar...hehe...salam perkenalan..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...