Pages

  • twitter
  • facebook
  • rss

February 22, 2012

Aku bukan untuk mu.

www.tips-fb.com layan 'gadis seperti aku' skett~
nice cover dr shila amzah!



Baby baby jangan kau dendam sbb ku enggan,
Bercinta aku mahu, tapi tidak dgn mu,
Ku sudah ada satu, kekasih yg menunggu~cerita nya, aku mau belajar setiaaa..
maka dari itu kamu jangan memaksaa o0o..kerna aku memang tak bisa menduaa..noo~~! 


Poyo je ada yg menunggu~ konon2 je pn aci laa ehh.. 😝

"i don't know why I'm scared, I've been here before. Every feeling, every word, I've imagined it all"

Jual mahal sket lah.. Nak murah2 p cakap ngan mak suh ckp ngan umi sy...Haa ada brani? Opss..
#ok saya salute cara awk.. πŸ‘

Ok saya mengada. ok Bye!

('ok bye!' tu ayat last Yg sy bg bila saya da abehs merepek. Hehe)


0 kata hikmah:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...