Pages

  • twitter
  • facebook
  • rss

March 14, 2010

derai disebalik kaca mata 1

www.tips-fb.com

Mencuba meraih hatimu..
Walau payah yang aku pikul.. Walau beban yang aku tadah..
Mencuba mendekatimu... Walau kau tak pernah jauh dariku..
Kau tahu hatiku.. Kau tahu perasaanku..
Kau datang padaku.. Kau biarku bermain dengan emosi..
Kau goda hatiku... Kau calar hatiku..
Mana akhir episod ini?

Siapa aku di sanubarimu?? Sekadar teman atau bagaimana????
Mengapa beri tanda cinta jika tiada niat untuk mencinta???
Akukah yang bermain perasaan?? Tetapi mengapa tiada langkah saat ku minta kau pergi???
Jangan kau berlari-lari dalam hatiku.. Tetaplah di situ kalau itu destinasinya...

Aku mahu kesudahan cerita yang kau lukis...
Aku mahu kepastian yang hanya ada padamu..

0 kata hikmah:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...