Pages

  • twitter
  • facebook
  • rss

January 15, 2011

tiba masanya aku jadi aku...

www.tips-fb.com akan ada hari aku adalah aku ...

aku terime hakikat sebenar perjalanan hidup aku
senyuman adalah yang terbaik apabila timbul kenangan lalu
kenangan gembiranya ada kau dalam aku

mungkin sudah masanya
gembira itu menjadi bukan milik aku

dan bila aku tahu
kau sudah ada dia untuk terima gembira itu
tiada pengharapan sudah dalam setiap kata dari aku
berhenti dalam diri menunggu diri kau untuk aku

aku akan bergerak menuju
ke tempat yang sememangnya ada hak untuk aku disitu

mungkin akan muncul bayang kau lagi dalam aku
cuma ia hanya akan menjadi
bayangan kenangan dan bukan harapan

bila datang suatu hari
andai aku ditakdir bertemu kau
ternyata hari itu
aku adalah aku
dan kau adalah kau


*tjumpa dlm my document lappy ku
ntah sapa yg reka or copy. not sure..,
aku x kreatif utk reka ayat2 begini.
but neh betol2 meng ekspresikan  kata2 yg aku mau..
sgt2 terkena dgn diri sndiri..*

:)
aku adalah aku......

0 kata hikmah:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...